mtvmsp

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Info om GALAN! :D

Av Hhenkis1 Moviestarplanet.se - 31 maj 2012 16:44

YOO YOO. [:


I denna galan, Moviestarplanet, så har vi MÅNGA vinnare! 

Hur man vinner?

Alla moviestars får chans att rösta på de nominerade. ( Jag säger till vilka som nomineras, ni får även önska att bli nominerade :) )


VAD man vinner?

Underbara priser!


3 presenter från Önskelistan

5 autos

Och FAME bokstavligen ( Hela MSP ser ju vinnaren eftersom det händer LIVE i ett rum, och jag lägger ut vinnarna på forum och bloggen. ) 


Man kanske t.o.m vinner 1 vecka VIP ( SÅ snäll är jag 8)


Fortfarande inte helt säker om det ska vara den 9 juni den hålls, men om den ändras lägger jag ut det på bloggen i god tid :]


Ha det BÄST JÄÄ 8D

// Hhenkis1 Moviestarplanet.se

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  för er som inte ser hur lång tid det är i coundownen till höger :] ...

MTV countdown!

Presentation


Yo, Time to shine moviestars!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

8)

Ovido - Quiz & Flashcards